سایت ساز رایگان افزایش رتبه الکسای قانونی فروش مکمل های بدن سازی مجاز نکس وان موزیک - دانلود موزیک جدید اپلود سنتر عکس و فایل رایگان فراز هاستینگ|بهترین خدمات هاستینگ هاست وبلاگدهی حرفه ای
بستن تبلیغات [X]
کسب و کار اینترنتی
  • آخرین مطالب
  • دانلود قالب
  • عنوان سوم
  • عنوان چهارم
  • عنوان پنجم

مطالب محبوب

توضیحات کامل درباره تاریخچه جشن تولد

توضیحات کامل درباره تاریخچه جشن تولد

جشن تولد یا جشن زادروز، جشنی است که در سالروز تولد فرد برگزار می‌شود

توضیحات کامل درباره تاریخچه جشن تولد

تاریخچهٔ جشن زادروز (تولد)

ایرانیان نخستین مردمان جهان بودند که زادروز را جشن می‌گرفتند. هرودوت مورخ یونانی هم‌دوره با هخامنشیان در کتاب تواریخ خود می‌نویسد: «در میان همهٔ روزهای سال، روزی که بیش از همه توسط ایرانیان جشن گرفته می‌شود، زادروز آنان است.

آهنگ های تولدت مبارک

اولین خواننده ای که با موضوع تولدت مبارک ترانه سرود انوشیروان روحانی عزیز بود
تولدت مبارک نام ترانه‌ای است که عموم ایرانیان در مراسم تولد دوستان یا بستگانشان آنرا می‌خوانند.

آهنگ تولدت مبارک در سال ۱۳۴۹ به سفارش تولیدکنندگان پیکان با شعری از پرویز خطیبی و آهنگ انوشیروان روحانی ساخته شده است برخی معتقدند که روحانی این آهنگ را با الهام از رقص مکزیکی لاکوکاراچا ساخته است

مراحل و چگونگی برگزاری

کیک تولد از اجزای مراسم تولد محسوب می‌شود. گاهی در تزئین کیک خطاب به کسی که تولد اوست تولدش را تبریک می‌گویند یا با استفاده از همان مواد کیک، پیام تبریک را روی آن می‌نویسند. روی کیک شمعی عددی یا تعدادی شمع معادل سن گذراندهٔ شخص در روز تولد می‌گذارند. به‌طور مثال، روی کیک کودکی پس از اتمام یک سالگی‌اش، شمع عدد یک یا یک شمع به صورت نمادین می‌گذارند که فوت کردن شمع، نشان از اتمام یک سالگی کودک است. معمول است شخص در هنگام فوت کردن شمع‌های جشن تولدش نیز آرزویی کند. یکی از دلایل برگزاری جشن تولد، نشان دادن ورود فرد به مرحله جدیدی از زندگی است. فوت کرد شمع سال‌های گذشته و آرزو کردن برای آینده قبل از فوت کردن در همین راستا است. همچنین در بسیاری از موارد در جشن تولد خاطرات و موفقیت‌های سال گذشته یادآوری می‌شود. جشن تولدهای یک سالگی، جشن تکلیف و ۱۸ سالگی از جمله جشن تولدهایی هستند که بر ورود به مرحله جدید زندگی تأکید ویژه‌ای دارند

روانشناسی جشن تولد

بسیاری از روانشناسان بر اثرات مثبت جشن تولد بر رفتار و آینده کودکان اعتقاد دارند. همچنین ایشان بر این باور هستند که جشن تولد برای کودکان زیر چهار سال معنای زیادی ندارد و پس از حدود ۴ سالگی اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند

منبع

دانلود رساله فرهنگ سرا مجتمع فرهنگي

دانلود رساله فرهنگ سرا مجتمع فرهنگي

رساله فرهنگ سرا - مجتمع فرهنگي

برنامه فيزيكي فرهنگ سرا مجتمع فرهنگي Cultural center

بخش اداري و مديريت مجموعه :

اين بخش از مجموعه كه مورد نياز كليه پروژه‌هاي با هر نوع عنوان مي‌باشد، وظيفه مديريت و هماهنگ كنندگي بين ساير بخش هاي مجموعه را به عهده دارد و با وجود در نظر گرفته شدن فضاهاي مديريتي جداگانه براي ساير بخش هاي پروژه ايجاد هماهنگي كلي و تدوين استراتژي كلي مجموعه در اين بخش صورت گرفته و مديريت موارد مالي و اعتباري مجموعه نيز مطابق با جلسات انتظام يافته با حضور مديران ساير بخش ها،‌كارگرداني خواهد گرديد. با توجه به برنامه ريزي هاي انجام شده راجع به بخش هاي مركز تحقيقات و انكوباتور كانون به عنوان يكي از عوامل تأمين اعتبارات مالي مجموعه خط مشي كلي و سازماندهي هاي اين اجزاء‌ نيز توسط بخش اداري و مديريت امور مالي اين بخش صورت خواهد گرفت.

بخش نمايشگاهي پروژه :

بخش نمايشگاهي پروژه با توجه به برنامه ريزي هاي انجام شده تا كنون به عنوان يكي از اصليترين بخش هاي تشكيل دهنده خود را مطرح كرده مي‌سازد. لذا با توجه به برنامه‌هاي نحوه حضور اين بخش در مجموعه، پيش بيني ظهور اين بخش به صورت سيال در نزديكي كامل به ساير عملكردها،‌منطقي به نظر مي‌رسد. چرا كه اين بخش از اجزاي تشكيل دهنده پروژه قادر است به عنوان يك فعاليت سيال و ارتباط دهنده، در كنار عملكردهاي بخش هاي انكوباتور، مركز تحقيقات و… ظاهر گردد.

بخش ارائه خدمات مطالعه‌اي و اطلاع رساني علمي :

اين بخش نيز يكي از اجزاي لاينكف پروژه،‌با دو شيوه سنتي كتابخانه‌اي و شيوه‌هاي مدرن ديجيتال، مسئوليت دار ارائه آخرين توليدات دانش جهاني مربوط به تخصص هاي مرتبط، يم باشد. در اين بخش با توجه به نياز به روز بودن و همگام بودن با دانش امروزي جهان، بر بخش كامپيوتر تاكيد ويژه‌اي صورت گرفته است و اسناد مرتبط، اعم از كتابها، پايان نامه ها، عكس ها،‌اسلايد ها و ميكروفيلم ها، اطلاعات مربوط به طراحان برتر جهان وآخرين پروژه‌هاي مطرح جهان و… به صورت فرمت هاي قابل ذخيره روي كامپيوتر در بخش توليد اسناد اين عرصه در دست تهيه و تكميل مداوم مي‌باشد.

بخش مركز تحقيقات كانون فرهنگي :

با توجه به برنامه ريزي هاي صورت گرفته و استراتژي ها تشريح شده، يكي از وظايف كانون سعي بر خارج كردن تحقيقات از جنبه صرفاً آماري است. لذا در پي استراتژي هاي مورد بحث اين بخش از مجموعه به عنوان يكي از اجزاي توليد در آمد مجموعه خود را مطرح مي‌سازد و امكان انجام تحقيقات حرفه‌اي اعضاء را در خود فراهم مي‌سازد.

بخش چند عملكردي مجموعه فرهنگسرا :

چند عملكردي بودن اين بخش به جهت قابليت خود فضا و بدليل پرهيز از ايجاد فضاهاي بيشتر مشابه، مد نظر مي‌باشد. فعاليت هايي چون، برگزاري جلسات،‌گردهمايي سخنراني اجراي نمايش، بخش فيلم اعم از فيلم هاي آموزشي و غيره، تئاتر، برگزاري جشن و حتي برگزاري برخي از مسابقات معماري در اين بخش از مجموعه اتفاق خواهد افتاد.

بخش علمي آموزشي فرهنگسرا :

اين بخش ازمجموعه جهت انجام آموزشهاي عاليه معماري به علاقمندان وحتي فارغ التحصيلان ساير مراكز علمي متناسب با معيارهاي جهاني در آموزش جهت رشد اين هنر در سطح كشور وتعيين هدفي كلي براي جامعه معماران مي باشد .

بخش خدمات رفاهي و تسهيلات عمومي :

اين بخش كه از عملكرد عمومي پروژه مي‌باشد شامل اجزاي پراكنده سرويس دهنده به ساير بخش ها مي‌باشد كه با توجه به نياز و نوع ارتباط و تقسيم امكانات بين ساير بخش ها به صورت غير متمركز در طراحي پروژه مد نظر قرار خواهد گرفت.

فرهنگ سراها در زمينه هاي گسترده اي از عرصه فرهنگ و هنر در سال هاي اخير نقش هاي موثري داشته اند. تاثيرگذاري آنها در جريان هاي فرهنگي غيرقابل انكار است. بسياري از فرهنگ سرا – مجتمع فرهنگي و كتابخانه ها انتشارات ويژه خود را نيز دارا هستند. در گشور ما نيز تا امروز بيشتر فرهنگسراها در شهر تهران و چند شهر ديگر مانند اصفهان شيراز و كرمانشاه تاسيس شده‌اند.

فرهنگسراهاي شخصيت محور: فرهنگسراهاي كودك، نوجوان، جوان، دانشجو، دختران، بانو، و سالمند.

فرهنگسراهاي محتوا محور: انديشه، قرآن، انقلاب،فرهنگسراي مجازي، پايداري، هنر، ملل، قانون، تيره‌ها (اقوام)، ورزش، ماه بهمن، كار، دانش‌ها، تندرستي، طبيعت، و فناوري اطلاعات.

فرهنگسراهاي نهاد محور: خانواده، مدرسه، و شهر.

دانلود رايگان رساله معماري فرهنگسرا كارشناسي ارشد

دانلود رايگان نقشه اتوكد

دانلود رايگان رساله معماري فرهنگسرا كارشناسي ارشد

دانلود رايگان نقشه اتوكد

دانلود رايگان رساله معماري فرهنگسرا كارشناسي ارشد

دانلود رايگان نقشه اتوكد

دانلود رساله معماري فرهنگ سرا پروژه اتوكد

دانلود رايگان نقشه اتوكد

دانلود رساله معماري فرهنگ سرا پروژه اتوكد

دانلود رايگان نقشه اتوكد

دانلود رساله معماري فرهنگ سرا پروژه اتوكد

دانلود رايگان نقشه اتوكد

دانلود رايگان رساله معماري فرهنگسرا كارشناسي ارشد

دانلود رايگان نقشه اتوكد

دانلود رساله معماري فرهنگ سرا پروژه اتوكد

دانلود رايگان نقشه اتوكد

دانلود رايگان رساله معماري فرهنگسرا كارشناسي ارشد

دانلود رايگان نقشه اتوكد

دانلود رايگان رساله معماري فرهنگسرا كارشناسي ارشد

دانلود رايگان نقشه اتوكد

فهرست رساله فرهنگسرا كامل – مجتمع فرهنگي

فصل اول : شرح كلي، بررسي اهميت موضوع و اهداف تحقيق فرهنگ سرا

بررسي اهميت موضوع عبارتند از:

  • اهداف فرهنگي – مذهبي
  • ايجاد ارتباط در جهت افزايش تبادلات فرهنگي و اجتماعي

تعاريف

فرهنگ سرا:

فصل دوم : مباني نظري فرهنگ سرا

كليات

فصل دوم :نمونه مشابه ايراني فرهنگ سرا

نمونه مشابه ايراني فرهنگ سرا:

  • فرهنگ سراي هنر (ارسباران)
  • فرهنگ سراي خاوران (جوان)
  • بازارچه فرهنگ و هنر (گودال باغچه)
  • فرهنگ سراي بانو (سرو)
  • فرهنگ سراي دختران
  • فرهنگ سراي دانشجو (شفق)
  • فرهنگ سراي كودك
  • فرهنگ سراي نوجوان
  • فرهنگ سراي تفكر (معرفت)
  • فرهنگ سراي ولاء
  • فرهنگ سراي قرآن
  • فرهنگ سراي انقلاب
  • فرهنگ سراي پايداري
  • فرهنگ سراي قانون(ابن سينا)
  • فرهنگ سراي بهمن

نمونه مشابه خارجي فرهنگ سرا:

  • مركز فرهنگي پرو Centro Cultural de Belém, Lisboa
  • خانه فرهنگ اسلواكي Dom kultúry Dúbravka
  • مركز فرهنگي و گالري هنر استراليا Queensland Gallery of Modern Art

فصل چهارم:برسي ويژگيهاي اقليم و سايت پلان فرهنگ سرا

دما

رطوبت

بارش

بايد

دليل انتخاب شهر

معرفي سايت:

محدوده وتوپوگرافي سايت

فصل پنجم :استانداردهاي طراحي فرهنگ سرا

اندازه هاي ابعادبدن انسان:
ابعاد وفضاهاي مورد نياز:
فضاهاي مورد نياز دانشكده هنر:
ابعاد كلاسها :
استوديوهاي ترسيم :
آزمايشگاه فعاليت هاي گرافيكي :
گالري ها :
سالن سخنراني :
سالن سخنراني_مقررات امنيتي :
كلاس درس(تيپ2) :
جايگاه تماشاگران :
تدارك انواع ميزوصندلي ها
فضاهاي ميتينگ :
انواع سرويسها :
پاركينگ :
نياز هاي ويژه :

فصل ششم :برنامه فيزيكي پروژه فرهنگ سرا

منظور از برنامه ريزي فيزيكي فضاهاي فرهنگسرا

مطالعه و تعيين عناصر اصلي مجموعه

بخش اداري و مديريت مجموعه :

بخش نمايشگاهي پروژه :

بخش ارائه خدمات مطالعه‌اي و اطلاع رساني علمي :

بخش مركز تحقيقات كانون :

بخش چند عملكردي مجموعه :

بخش علمي_آموزشي :

بخش خدمات رفاهي و تسهيلات عمومي :


آموزش فارسی مایا maya 2017

آموزش فارسی مایا maya 2017

آموزش فارسی مایا maya 2017 مدلسازی رندر انیمیشن نورپردازی تصویری دانلود

آموزش مایا به زبان فارسی : نورپردازی رندر انیمیش maya 2017

در این سری از آموزش های جامع مایا به زبان فارسی ، میخواهیم روش های ساخت مدلسازی با جزئیات بالا high-quality 3D models ، و انیمیشن سازی animations را در نرم افزار مایا 2017 یاد بگیریم. در طول این دوره با زمان 8 ساعت و 34 دقیقه ، تمام مهارت های پایه ای مدل سازی modeling ، تکسچردهی texturing ، و انیمیشن سازی animation را آخرین ورژن Autodesk Maya 2017 را یاد خواهیم گرفت.

بخش اول Introduction : آموزش را با مفاهیم پایه ای و مقدماتی مانند : سیستم های سخت افزاری مورد نیاز برای مایا ، نحوه استفاده از فایل های پروژه و معرفی 2 متور رندر مایا Mental Ray -Arnold renderers شروع میکنیم.

بخش دوم The Maya Interface : آشنایی با محیط نرم افزار و نحوه کار کردن با فایل ها و ساخت فولدر پراجکت برای مایا Maya projects ، تنظیم پنجره ها viewports ، استفاده از ابزار hotbox و arking menus ، ویرایش رابط کاربری مایا به نحو دلخواه ، تنظیم فضا های کاری مایا Maya workspaces ، و رندر گیری با متور Mental Ray در ویو پورت ها هست.

بخش سوم Select and Manipulate Objects : کار کردن با آبجکت ها شامل انتخاب و دستورهای نرنسفورم (Move – Rotate – scale) ، کپی کردن آبجکت ها و همچنین درک مفاهیم پایه ای مانند Channel Box ، کار با ویرایش گر Attribute Editor ، ریست کردن ابزار های transformations و اسنپ کردن و … است.

بخش چهارم Organize Maya Scenes : مدیریت روی صحنه و فایل های مایا هست.و با ابزارهایی مانند Outliner ، ساخت سلسله مراتب hierarchies برای مدل هایی که بعدا به صورت انیمیشن در خواهند آمد، گروپ Grouping کردن دسته ای از آبجکت ها ، کار با پیوت ها Pivots ، درک مفاهیم پایه ای مانند Hypergraph ، مخفی کردن Hide – show objects آبجکت ها، ساخت و ویرایش و لایه بندی مایا Create layers ، و ابزار محبوب ماسک selection masks.

بخش پنجم Create Polygonal Models : شروع مدلسازی بر اساس پولیگان هست و فرق بین پولیگان با نوربز (NURBS – polygons) را یاد میگیرم . آبجکت های بر اساس پولیگان polygonal objects را خواهیم ساخت. و حالت های زیر شیئ پولیگان components ، را تمرین میکنیم. و با ابزار های انتخاب مانند : Soft Select and Reflection آشنا میشویم.یک درخت با جزئیات پایین و سبک low poly tree را میسازیم و ابزار های کم کردن و اضافه کردن Boolean tools را به شما یاد خواهیم داد.

بخش ششم Refine Polygonal Meshes : کار کردن با سطح نرم و محنی است. و از مهم ترین ابزار های ارائه شدن توسط مایا میتوان Modeling Toolkit را نام برد. در این دوره مفاهیمی مانند سابدیویژن سرفیس (subdivision surfaces) را یاد خواهیم گرفت تا بتوانیم سطوح منحنی پیچیده smooth surfaces را بسازیم.همچنین از ابزار Edge Flow استفاده میکنیم تا سطوح smooth geometry را شبیه سازی کنیم.هیچ سطح نرمی بدون non-linear deformers مدل سازی نمیشود! در این دوره با سایر ابزار های جدید مایا برای مدلسازی مانند lattices آشنا میشویم و کاربرد ابزار مدیریت آبجکت object history را به شما یاد خواهیم داد.

بخش هفتم حجاری و حکاکی مایا 2017 Sculpt Meshes : در ابتدا مفاهیم پایه ای مانند آشنایی با پنل براش brush interface را انجام خواهیم داد و سپس یک لند اسکیپ معماری basic landscape را انجام خواهیم داد.

بخش هشتم تکنیک های مدلسازی نوربز مایا NURBS Modeling Techniques : این بخش را با معرفی مدلسازی نورب و ویرایش احجام نوربز NURBS modeling – editing شروع میکنیم سپس احجام پایه ای مخصوص NURBS primitives را معرفی میکنیم. همچنین با ابزار های NURBS curve و NURBS Loft کار خواهیم کرد و با استفاده از دستور Revolve ، سطوح منحی radial surfaces را مدل سازی میکنیم.همچنین نحوه ترسیم خط و خطوط 2بعدی توسط ابزار NURBS Planar و NURBS Extrude را در چند تمرین عملی ، به شما یاد خواهیم داد.

بخش نهم پالایش احجام نورب مایا 2017 Refine NURBS Models : در این بخش، با استفاده از ابزار isoparms جزئیات و لبه های سطوح نوربز را برای سبک سازی، refine NURBS surfaces پایین آورده و از سطوح منحنی ، احجام نورب NURBS curves را خروجی خواهیم گرفت. همچنین نحوه تبدیل NURBS به پولیگان polygons و … را با هم مرور خواهیم کرد !

بخش دهم متریال سازی در مایا 2017 Create Materials Maya : این بخش رو با مرور کلی و تاریخچه رندرگیری با مایا Maya renderering شروع میکنیم و انواع حالت های مختلف سایه زنی شیدینگ basic shader را برسی میکنیم.پس از ساخت مپ ها و متریال Create – apply maps باید آن را به آبجکت ها اعمال کنیم.همچنین از تکنیک های استفاده از یک bitmaps به عنوان texture را تمرین کرده و پنجره کمکی Hypershade window را معرفی خواهیم کرد و در آن متریال خواهیم ساخت. و از ramp material استفاده خواهیم کرد. هیچ متریالی بدون مپ های ناهمورای displacement- bump mapping کامل نیست! پس آنها را هم کار کرده و متریال های مخصوص منتال ری و مایا Mental Ray materials – Arnold materials را هم شرح خواهیم داد.

بخش یازرهم اطلاق متریال و تکسچر مایا Apply Materials – Textures : در این بخش نحوع اعمال چندین آبجکت در یک آبجکت را برسی میکنیم و اصول پایه ای UV mapping را شرح داده و با تکنیک های مقیاس دهی متریال UV Editor آشنا خواهیم شد. و نحوه نقاشی سه بعدی 3D painting در مایا را تمرین میکنیم.

بخش دوازدهم رندر گیری در مایا 2017 Render in Maya : این بخش را با معرفی کادر رندر مایا Render settings menu شروع کرده و انواع نورهای موجود در مایا Maya lights را معرفی میکنیم و نحوه فعال شدن سایه در مایا Maya shadows را توضیح میدهیم. و یکی از مهم ترین پارامترهای هر نور برای واقعی تر شدن رندر falloff یا افت نور هست که برسی خواهیم کرد.همچنین مفاهیم پایه ای دوربین basics of cameras و افکت های دوربین مانند عمق صحنه ، موشن بلور و … را تمرین کرده و نحوه استفاده از Light Editor و Batch rendering را آموزش خواهیم داد.

بخش سیزدهم انیمیشن سازی در مایا 2017 Animate in Maya : بخشخ انیمیشن سازی در مایا بسیار گسترده است و از آشنایی با ابزار های انیمیت مایا animation interface آموزش مان را شروع کرده و روش های کلید سازی برای آبجکت ها و دوربین را توسط ابزار Set Key ، ویرایش کردن کلید ها را توسط گراف ادیتور Graph Editor ، و پنحره دراپ شیت Dope Sheet برسی کرده. و تکنیک های رایج مانند: انیمیت کردن در امتداد یک مسیر (Animate objects along spline paths)، معرفی ابزار Grease Pencil را آموزش میدهیم. همچنین نحوه پخش انیمیشن با ابزار Playblast و ساخت سیکل و چرخه انیمیشن animation cycles و اضافه کردن صدا به انیمیشن Add sound to animations را تمرین خواهیم کرد.

بخش چهاردهم رندر گیری مایا با متور منتال ری Render in Mental Ray : بخش رندرینگ را با معرفی انواع نورپردازی مخصوص منتال ری Mental Ray lights ، شروع کرده و 2 افکت معروف مخصوص دوربین را به نام depth of field – depth of field را برسی میکنیم. و نحوه فعال کردن شکست نور و انعکاس نور ری تریس (Raytrace reflections) را توضیح داده و برای نرم کردن سایه ها ، از نورپردازی غیر مستقیم indirect lighting در منتال ری Mental Ray استفاده خواهیم کرد. و همچنین نحوه ساخت نورهای اچ دی آر آی در متور رندرگیری منتال ری ( image-based lighting in Mental Ray) را شرح خواهیم داد.

بخش پانزدهم رندرگیری با متور رندر آرنولد مایا Render in Arnold : این بخش را با نحوه استفاده نورهای متور رندر آرنولد Maya lights in Arnold شروع کرده و 2 نوع نور رایج Arnold area – mesh lights را در یک صحنه سه بعدی ، تمرین خواهیم کرد. و تمام مباحثی که برای منتال ری در بخش 14 هم داشتیم ، در این بخش آنها را تکرار خواهی کرد.

بخش پانزدهم نتیجه گیری Conclusion : در این بخش سایر منابع و دوره های آموزشی مرتبط را با مایا 2017 معرفی خواهیم کرد…


صفحات سایت

تعداد صفحات : 2


برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها